up & down " todaj "

heej :)
Vaknade normal tid idag, men gick nt till skolan på grund av hemsk förkylning oså.
Soooov, städade, träffa Teeez (: , va hemma, dra ut. - få reda på saker som nt va roliga, en person har ljugit för mej om en sak som ja verkligen nt ville.  Hänt innan, trots detta litar jag på honom. VARFÖR?
det förstör bara mer, vänner brukAr hjälpaa. -.-' omg ja orkar nt detta?
Börjar med ett misstag, och nu blir allt värre, värre å värre!" Keep this fucking mouth close! "
mylifeisgoingdown.

jag känner att jag har stora problem,  " thisworldhastakenmedown "
undrar hur länge man ska behöva känna sig såhär ´?

"yeahright" ja gjorde fel, men jag kan ju nt direkt få dt ogjort. :s

' m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0