Tjenare =D

Inte bloggat nåt i helgen, har ju varit i TMO x)

Fredag, : jag åkte buss till tranemo och var framme vid fem.
Var med Jonathan å sen kom Martina hem från Borås å då liksom va d kul =)
Va typ ute massa o så. Dator och vid ett la vi oss :)

Lördag, : Vakna vid halv tio, så det va liksom bara att fixa sig och sen drog vi till Borås =D
Jonathan träffade Miranda, gjorde ju jag oxå ofc :D Asså det va typ kul som fan men aah lite tyst kanskee (:
Aaah, men när vi va uppe på Sjöbo så va det typ en "tant" som bara ramlade när hon skulle gå över vägen vid NETTO. Jag börja ju ofc att skratta som faaaan! :P Alla andra määh. Tanten ba ropa: Kan ni hjälpa mig??.
Tror hon va drogad för hon va helt väck. Men jag bara typ sprang iväg. Hahaha x)
Men det va kuul som faaan :D Sen när vi kom hem så stack vi ner o köpte pizza (:
Efter ett tag kom I och de va typ kul o sen när Martinas mamma skulle ut o röka, klunka ja o martina glas me "rött" :) Haha, sen stack I oh dom typ till "kinan" o drack. Oh vi bara var hemma oh ah klunka lite xP

Idag, : åkA hem från TMO, sen fixa ja käk. Kött å pasta =D
Sen så spelade vi match, mot Sexdrega xP vann med 4-1! Snygga mål!  (:
Sen var det värsta underbara stämningen i omklädningsrummet, musik och bara allmänt glada face! xP
Kollar ensam mamma söker nu! xP

ppuss. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0