Onsdag,

Förlåt för dålig uppdatering :*

Shaba.
Ingen skola idag. -.-'
Vaknade upp med feber o så. Sen somna jag om och vakna nio. ^^
Det ni missat här ä söndag, måndag o tisdag, så här kmr dt i efterhand.

SÖNDAG
Var i Borås, köpte PS3, guitar hero,
fotbollsmatch mot Ulricehamn, ^^
Vi vann med 6-0 jag gjorde mål (Y).
Grymt ju.
:)

Måndag
Skola, skola, skola. Idrotten var rolig. Jag sprang 400m, 60m häck, kastade spjut och hoppade längdhopp ^^
Bara kula, höjdhopp, 100m o 200m kvar typ. x)

Tisdag
Fotbollsträning, sprang ganska mkt, passningar, lite spel osv. ^^
roooligt (Y)

Onsdag
Sjuuuk.
Ska till Ammi sen å förbereda.

Imorgon fyller jag nämnligen "fjortisår" , haha 14.
Ska baka tårta.
Mamma, mormor, Tez och kanske Moa kmr ^^
:)<3
Funnyyyy.

Men ska lira lite GH 5 nue ^^
seeya.
kkysss

- Maja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0