lördag

SHABA

morgonen började med att jag vaknade vid åtta
gick upp och fixa mig, packade ner fotbollssakerna
och sedan halv tio gick jag upp till högvalla
5 i laget + jag kom då. ^^
vi skulle möta föräldrarna dt gjorde vi.
Vi förlora med 4-2. Men tränarna var med, fuuuusk!
Hahaa. Fyfan va lerigt. Hela jag var helt ner sketad.
Äh vafan.
Sen typ efter tolv var dt dags för straffasparksfinal.
Jag skulle lägga för mitt lag.
Mina nerver flippa ut å ja missa totalt. Sköt t.o.m
utanför måål. Jag är usel i pressade lägen med mkt
folk. Aldrig mera! Men alla deltagande fick godis.
En burk med haribo mix ^^ mkt lakrits i :/

sen vid fyratiden ringde min tränare och undra om
ja kunde va me på matchen i morrn. Självklart
och så. En stund på eftermiddagen var ja utanför
och sköt lite skott med höger å vänster <3
Bådfotad, bättre blir dt! ;)

Efter det kollade jag litegrann på hockeyn, Sverige - Tjecken, förluust.

Nu kollar jag fotboll, Sverige - Ungern (VM-kval)
just nu leder Sverige med 1-0 men det är typ 35min kvar.
Allt kan hända.

Imorgon äre match dåvah ^^
Viktigtaste matchen.
Vinner vi är troligtvist seriesegern vår! <33
Fotboll! <3333

'majaevelinaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0