heeelg :p

SHABA
för det första hade vi skolfotografering, ja klädde inte upp mig så speciellt mkt. ^^
Jag blundade säkert på klassfotot, såg helt cpe ut för ja blev helt dränkt av vatten 5min innan.
Världens jävla skur på väg te musikskolaan =(
Eh, lekaG. whatever?
Dom enskilda korten blev säkert ännu värre, fick på värsta fake-smilet. :)TJOHO!
idag fick vi också våra nyaa scheman.
Vårat va underbart. :)
Sluta 12.55 på fredagar ist för 15.20 och måndagar 13.55 ist för 15.20 ^^
Nu alldeles om en liten stund ska jag åka iväg till Tranemo ^^
Handla mat å kläder.
ttyp.
kanskeh lägger in ngn bild senare ikv.
Det beror på va ja kkköpt. ^^
<33

'MAaaja

-- nås på mobilen nudå --


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0