bara lite funderingar


förlorat kontakten med pappa
just nu orkar jag inte bry mej
han får skylla sig själv
det ända är att jag saknar syskonen
men det överväger inte åt att höra av mig
inte hört nåt från farsan sen jag åkte därifrån 2jan09.
Alltså typ jävligt längesen, jag tycker
liksom att man åtminstone kan ringa
någon gång i månaden, men nej då
inte han, det stör mej på vissa sätt
jag vet att han är ansvarslös,
han och hans sambo flyttar isär nu
det ger mej möjlighet att träffa mina
älskade syskon Jesper å Elin <33
jag kan alltså träffa dom när dom
inte är hos pappa. :)
det känns positivt o det gör mej glad :D

ohja! :)<3
asså jag saknar dom så jävla mkt! <3


-- maja








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0