söndag

hey!
Vaknade först halv sju av att en stor hund hoppade upp i sängen och mosade mig!
Jag tog ner han och fortsatte sova vidare till tio, jag gick upp åt två mackor
och åt lite gröt.
Sen satte jag mig i vardagsrummet och pluggade LITE engelska,
blev färdig med sidorna iaf.
Av matten förstår jag inte så mycket, så de fick vänta, prov på ons.
fett nervöst, får nog bara G denna gång.
aja det är ju tre dagar kvar, får väl plugga skiten ur mig och be om hjälp i morrn.
Det jag fruktar mest är So-redovisningen och jag ska till tandläkarn på ons, missar 5min so och engelskalektionen. ^^
Låt det bli bra ändå.
Engelska är ju rätt tråkigt oftast! . ^^
Men nu ska jag surfa omkring efter ngt roligt!
Mamma har nämligen lovat att vi ska göra nåt om nåra helger typ ^^ två tror ja de va, inte nästa men helgen efter :P
Ja, pusshey
/m

Kommentarer
Postat av: martina

Hahahhaha, aaaahaha.

klantarsel.

puss babe>3

2009-11-01 @ 17:38:05
URL: http://iiinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0