måndag

Hej
Oj shit, tänk att redan en vecka av sommarlovet är borta.
Jag ser verkligen inte fram i mot skolan.
Det är inte för att skolan är tråkig, läxor osv.
Neeej, det beror på att "NÅGON" har förstört mej och min bästis vänskap.
Jag brukade nästan bara vara med henne på alla raster osv.
Vi valde samma eval till 8an osv.
Fyfan,  hoppas hon inser att det inte va mitt fel,  någonting!

Meen nu till dagen.
Måndag, har varit ute och åkt båt i åsunden, det är typ allt. Lol.
Sen nu på kvällen var jag i affären och nu sitter jag här och skriver, lol.
Oj hemskt mycket lol det blev.
Idag har jag också skaffat fritidskort till buss, tåg, spårvagn, båt osv i västragötaland:)
Så nu åker man "free"

puss
/MajaEvelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0