lördag

hej
Förlåt för hemskt dålig uppdatering.

Börjar väl med torsdagen nu lite smått :p
Jo det va så att jag spelade fotbollsmatch
Det var tungt som fan asså ,
varmt. .. :P
Haha och motståndarna sprang utan tröjor på uppvärmingen
fyfaan haha xD
Meeeen som jag hade planerat förlorade vi ,
vi ledde med 2-0 första halvlek,
men som vanligt tappade vi i andra och dom vann med 4-2.
Vi ligger nog 2a i serien. (a) Men det är helt okey ;D

Fredag/kväll/natt :
jag var först i Borås med mamma.
Hon va hos frisören och sånt.
Sen när jag kom hem åkte jag direkt till Tranemo ;)
Åhjo det var kul,
grillade och så ;D
Sen vid elvatiden gick vi ut , haha gick omkring lite.
Vi såg Per och nåra umgdomar som festade och sånt.
vid två gick vi in ;D Haha ^
det blev faaen kallt utee (:

Lördag:
Jaag vakna fan tidigt .
Sen vid halv elva åkte jag buss hem ;D
det lukta fan illa på bussen, :S
Sen när jag kom hem stack jag och mamma till Nellie o dom
hehe,  sen när vi kom hem sov jag i tre timmar.
Sen alldeles nyligen åt jag hamburgare som vi grillade ;D<3

puss
/MajaEvelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0