Lördag, - midsommardagen

Hej, jag ska börja med att skriva om gårdagen , - midsommarafton.
Jo vid halvtretiden åkte vi ut till Dalvik.
När vi kom fram åt vi mat, typ korv, färskpotatis fläskfilé och lite av varje. :)
Sen gick jag ner till sjön och jag o B testkörde deras flotte :D
Sedan när vi kom till land igen, skulle vi alla åka ut på sjön, men då kom det en störtskur, tsss :>
Men en kvart senare slutade det regna och då åkte vi iväg.
Vi var ute rätt så länge och vi stannade ute på en ö.
Där folket kastade yxa typ , x)
Sen när vi kom tillbaks så åkte vi typ hem ^^
Men när klockan va runt tio kom Nellie till meey.
Och typ vid elvatiden stack vi ut med Annie.
och ja vi gick runt i byn lite å sånt.
Sen gick vi hem vid tolvtiden :p
Ja, sen vid ett gick Nellie hem ;D

LÖRDAG, - midsommardagen:
Jag vaknade vid niotiden och insåg att jag blivit mycket sjuk igen, antagligen eftersom jag va ute så mkt igår.
shit the same, det är ju dåligt väder ändå , haha.
Jag har typ lite feber, känner mej allmänt hängig o.s.v.

Thihi , :>

Jag är hungrig också , men vill inte dra till ica eftersom jag ser hemsk ut nuuda ;P

Herregud,  för den delen skulle jag inte orka laga mat ändå.

Hoppas mormor kommer med mat sen,..

Jaja, hejdå så länge

puss

/MajaEvelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0