y e a h y e a h

Hejhej :)
10juliiiiii
Men, vakna klockan tolv av att Tony kommer in
i rummet o frågar om jag ska på marknaden
Haha, annars hade jag fan sovit flera timmar till
Men direkt stack jag till marknaden och köpte
godis och sen hem igen.
Efter ca en timme kom Tez o dom ,
så då gick jag ner en sväng igen^^
Nu på kvällen har jag typ inte gjort nååået '^^
That's it ;D

Lite bilder från igår!

Jag o Jonte ! ;D
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Mina fötter & Jontes fötter <3 Best friends for evaah!
----------------------------------------------------------------------------------------------------


Jonte & Jaaaag ^^
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Jaaag & Jonteee ;D<3
----------------------------------------------------------------------------------------------------


Best friends 4evaah ;D<3333

/MajaEvelinaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0