Tisdag.

Hallu ^^
Vaknade vid sjutiden, tur var väl det.
För tro fan man hade glömt och starta alarm :d
Sen fixa ja det då, , å sov vidare till nio.
Då gick jag upp å duschade liteeh snabbt.
Sen då la jag fram mina fotbollssaker inför kvällen (:
Sen vid 10.10 ungefär, gick jag ner till bussterminalen
Och vid 10.25 kom bussen och jag drog te KiNNa. :P
Det va då så att en polare skulle träffa sin tjej.
Men han höll typph på å dö när han såh henne ..
 För han ba tyckte hon vah så fett fuul..
Så bortkastad tid, eller nåt.
Men sen vvid ett då så drog jag med bussen hem å så..
' När jag då kom hem så fixade jag líte käääk.
Å nu  sitter ja ba häär och väntar på att klockan ska bli fem så jah kan görah mej i ordning inför fotbollsträningen (:
Första träningen efter sommaruppehållet :P
FEDT KUL! ;D<333

 <3

' Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0