freeeeedag :)

Heej :)
Många som är sjuka likaså jag.
Fast jag är inte stormsjuk liksom.
hade feber igår kv.
Och jag ska nt va lika idiotisk som dom andra o gå till skolan, så jag är hemma njuter ;)
Liksom man ska ju vart feberfri ett dygn innan man vistas blnd folk.
sådrf! ;)
 Musik är så jävla underbart.
Några i spelninglistan just nu :
NiklasJ & JipeX - Festa hela veckan
John ME - love is my drug
OMG! höll på å spy nyss!
WHATAFUCK! ?
alldeles nu när ja satt här o skrev av låtar.
hur fan ?!
bara sådär ? ! :S scaaaaryy.

10 FAVORITER
färg: limegrön å svart.  snygg blandning :)
mat: stekt lax, potatis och hollandiesås är en av favvosarna! <3
band: Volbeat, Nomy
artister: Björn Rosenström, John ME
film: . - kollar sällan filmer.
bok: Inga bomber över Skärholmen
sport: fotboll!!! <333
årstid: Sommar
veckodag: Lördag
glassmak: ägglikör ^^
tid på dygnet: 22.45 - 00.45
8 FÖR TILLFÄLLET:
humör:
satans glad!
smak: hallon!
kläder: pyjamas
bakgrund: älsk.
nagellack: ingeet
tid: 11:58
omgivning: Halvligger i min säng kollar på tv lyssnar på musik o skriver dethära!
irritationsobjekt: min katt som ligger på mej. -.-'
4 HAR DU NÅGONSIN?
dejtat någon av dina bästa vänner:
Neeever
brutit mot lagen: Har jag väl säkeeert
blivit arresterad: Naaash vafan
varit med på TV: Japp, filmad i bingolotto, long time ago!
10 VAL
kaffe eller te:
Måste man välja ? te isf.
vår eller höst: höst för då fyller ja år! :)
sommarlov eller jullov: sommarloooov!!! :D
katt eller hund: kan ite väljaa ;)
rock, pop eller hiphop: rock! xP
popcorn eller chips: räknas pringles sourcreamandonion? :) haha bådee om popcornen är me smörsmak xP
matte eller idrott : IDROTT!!!!!
mamma eller pappa: i mitt fall mamma!!! ;)
svensk eller engelsk hiphop: svensk 4evah!!! :)<333
roligt eller tråkigt just nu: trååååååk! ;D

älsk.
 
'maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0