Fredag, - sista helgen innan skuuuulan

Tjena ;D
Fraaaajdääääj. - friday.
som rubriken talar. Sista helgen innan skolan börjar. SÅ jÄvla glad . NOOOT! 
Lovar att jag ska skärpa mig med bloggen nudå.
Vara lite mer aktiv och lägga in bilder och göra det hela lite trevligare (:
Igår var jag inne i Borås och köpte nya fotbollsskor, shorts och en träningsT-shirt x)
Bah för att det va lite ballt o så . :p
Men jag får se till o passa på när mamma betalar xD
Såklart.
Men idag har jag rensat en del i mina garderober
eftersom det fanns så mkt jag aldrig tänker använda.
 Jah, så får det bli : D
Nöjd med sakerna jag lämnade kvar.

bild på dagens klädsel kmr!

'maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0